Όχι άλλα.....καλούδια!

ΑΓΓΛΙΑ 2021-2022

Στο δεύτερο χειρότερο φετινό του αποτέλεσμα φέτος, ο Πάνος Βαγιάνης προχώρησε σε δηλώσεις που αφενός είχαν σκοπό να ξεκαθαρίσουν με κάθε λεπτομέρεια το τι συνέβη στον αγώνα του και αφετέρου να τοποθετήθει σε συγκεκριμένα συμβάντα που κατά τον ίδιο είχαν σκοπιμότητα και δεν ήταν απλά άτυχες στιγμές, αλλά και φυσικά να τοποθετηθεί κι εκείνος απέναντι στις αποφάσεις των αγωνδικών:
 

- Π. Βαγιάνης: "Παμε για τις δηλωσεις του αγωνα του Silverstone. Λιγο διαφορετικες απο το κλασσικο φορματ που εχουμε χρησιμοποιησει καποιους αγωνες, αλλα εχουμε να πουμε πολλα πραγματα για τα ''καλουδια'' που εγιναν. Ξεκιναμε σιγα σιγα...

Qualifying: Τους τελευταιους αγωνες ειχα συνηθισει να κανω καλα q ωστε να ξεκιναω ψηλα και απο εκει και περα να κανω καθαρα τους αγωνες μου, μιας και παλευα με Αμπατζιδη και Παριση. Ομως δυστυχως στο Silverstone δεν μου βγηκε καλα ο γυρος και ενα λαθακι σε αυτον, με εφερε να ξεκιναω στην 6η θεση. Καθοριστικο κομματι για τον αγωνα μου οπως φανηκε και στην συνεχεια μιας και επεσα σε μια παγιδα, μπροστα και πισω, παρολα αυτα ειχα καλες βλεψεις για τον αγωνα γιατι ηξερα οτι το race pace θα ειναι καλυτερο.

Race: Καθαρη πρωτη στροφη και φτανουμε στην κ3 στα πρωτα φρενα, εχοντας αριστερα στο πλάι μου τον Λιανό και αρκετα πιο πισω δεξια μου τον Τριανταφυλλου. Και εδω ξεκιναει το show. Σε ενα ακραιο dive, και σε μια απελπιδα προσπαθεια να κερδισει ''κατι'' απο την στροφη ο Σακης κανει μια βουτια που δεν περιμενε κανεις μιας και ηταν πολυ πισω και πεφτει πανω μου χρησιμοποιώντας με ως φρενο για να παρει τη στροφη. Για κακη του τυχη βεβαια βρηκε και τον Ζαλογιαννη στη κινηση αυτη και γυρισε. Βγηκα λοιπον στην ευθεια με σαφως πληγωμενο μονοθεσιο μιας και ειχε πεσει πανω μου με φορα ο Τριανταφυλλου και ολη μου τη δεξια πλευρα μπλε, παρολα αυτα ομως ευτυχως χωρις εμφανη διαφορα στη συμπεριφορα του μονοθεσιου η σε καποιο στραβωμα του τιμονιου.

Συνεχιζουμε λοιπον και για τους επομενους λιγους γυρους οπου ειχα μια πολυ ωραια μαχη με τους υπολοιπους οδηγους, μιας και απο την 2η μεχρι την 8η θεση ημασταν ενα μεγαλο τρενακι με ελαχιστες διαφορες. Και ενω ολα φαινοντουσαν να κυλανε ομαλα, φτανουμε στον 6ο γυρο. Εκει οπου ο Βαμβουκας στην copse χανει λιγο τον ελεγχο του μονοθεσιου, εχει μια μικρη αποσταθεροποιηση, με αποτελεσμα να μην εχει καλη φορα απο την εξοδο της στροφης και αυτο βρισκει εμενα να βγαινω δεξια διπλα του, μιας και ειχα καλο drive.

Ολα καλα μεχρι εδω, και ολα καλα θα ηταν αν και στην συνεχεια ο Βαμβουκας κρατουσε την γραμμη του. Δεν εκανε ομως ποτε κατι τετοιο. Αντιθετως σε μια ακρως επικινδυνη και unfair κινηση κανει αποτομα δεξια το τιμονι με μονο σκοπο καθαρα να με βγαλει εκτος αγωνα η να μου προκαλεσει μεγαλη ζημια στο μονοθεσιο επιτηδες. Ναι γιατι για αυτο ηταν και οτιδηποτε αντιθετο ειναι απλα μια κακη αποψη. Γιατι οσοι διαβαζουν τις δηλωσεις αυτες θελω να πιστευω οτι εχουν την εμπειρια και την αντιληψη(θελω ειπα), να καταλαβαινουν οτι εκει δεν ειναι κινηση ουτε να ''κλεισεις'' τον αλλον, ουτε τιποτα τετοιο. Φαινεται ξεκαθαρα αν δει κανείς μονο μια φορα το replay ποσο κακο swerve πανω μου ηταν. Αλλα το αστειο και το τραγικο της υποθεσης δεν ηταν καν η κινηση αυτη.

Το αστειο θα ερθει μερικους γυρους μετα οπου θα βγει οτι το αποτελεσμα της ποινης ηταν 5 δευτερολεπτα. Σε μια αποτομη κινηση που ειχε σκοπο ξεκαθαρα να προκαλεσει οποιαδηποτε ζημια στον αγωνα μου, ο Βαμβουκας παιρνει ποινη 5sec. Γελοιο το λιγοτερο θα ελεγα μιας και απο την κινηση αυτη και μετα ειχα ''ΕΜΦΑΝΕΙΣ'' ζημιες στο μονοθεσιο μου αν καθοταν καποιος να δει ουτε μισο γυρο. Το τιμονι ηταν θεοστραβο και ο ρυθμος αλλα και η αποδοση του μονοθεσιου ,σε συνδυασμο με τα λαστιχα που πλεον ειχα τρελη φθορα λογω της ζημιας, εκανε το αμαξι ενα ''καραβι''. Εχασα το λιγοτερο καθαρο ρυθμο 1 με 1,5 δευτερολεπτο το γυρο απο την επαφη αυτη, για να μην μιλησω για το γεγονος πως σε καθε στροφη ηταν κινδυνος θανατος εχοντας υποστροφη, υπερστροφη και οτι αλλο ουσιαστικο εχει την λεξη στροφη σαν δευτερο συνθετικο. Αλλα παρολα αυτα ναι, δεν ειχα εμφανεις ζημιες. Απο το συμβαν αυτο και επειτα ο αγωνας μου ηταν πρακτικα τελειωμενος και απλα ο μονος σκοπος ηταν ο τερματισμος. Μπηκα στα πιτ να φτιαξω τις ζημιες μπας και βελτιωθει κατι στη συμπεριφορα του μονοθεσιου, αλλα τζιφος. Βγηκα πισω απο τον Εζιρογλου οπου ειχα μια καθαρη μαχη 2-3 γυρων για θεση(αλλα ναι δεν ειχα ''εμφανεις'' ζημιες) και καπου εκει με εφτασε και ο Ζαλογιαννης, ο οποιος με την σειρα του ειπε και αυτος να με ακουμπησει 5-6 φορες ετσι για το καλο και να κανει μπλε ολη την αριστερη μου μερια. Μην νιωθει μονη η δεξια κριμα δεν ειναι; Μικρη σημασιας το συμβαν στο σημειο εκεινο, μιας και ο αγωνας μου ηταν ηδη κατεστραμμενος απλα εκανε λιγο χειροτερη την ηδη ολη τραγικη κατασταση. Μετα απο αλλο ενα συμβαν κυριολεκτικα ημουν στα προθυρα να το βαλω στα πιτ και να εγκαταλειψω μιας και η εμπειρια οδηγησης ηταν οτι χειροτερο εχω τρεξει στο simracing, αλλα ο pit manager μου,Λεωνιδας, με ωθησε να το παω μεχρι τον τερματισμο. Και αυτο εκανα και στο τελος τερματισα στην 8η θεση.

ΥΓ1: Μπραβο στον teammate μου Δημητρη για μια ακομη νικη. Εδειξε για που πραγματικα ηταν το μονοθεσιο και τον πραγματικο ρυθμο που ειχαμε για αλλη μια φορα.

ΥΓ2: Παρα πολλα μπραβο και στον φιλο Νικο Χαλδεακη για την εξαιρετικη του εμφανιση και την 2η θεση. Δεν ηταν μια εμφανιση ''πυροτεχνημα'' αλλα κατι που μπορει να κανει συνεχεια και ανυπομονω για τις επομενες μαχες μπροστα.

Τα λεμε Γερμανια, οπου ειλικρινα ελπιζω σε ενα πιο καθαρο αγωνα με λιγο περισσοτερο μυαλο και ωριμοτητα απο ολους. Κακο δεν κανει σωστα; See ya..."

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Νταμπλούχος Πρωταθλητής ξανά ο Παρίσης και η FFRT

Νταμπλούχος Πρωταθλητής ξανά ο Παρίσης και η FFRT

Περσινό Πρωτάθλημα;

Περσινό Πρωτάθλημα;

Το αγαπημένο νούμερο 8

Το αγαπημένο νούμερο 8

Ο ανταγωνισμός, η τοξικότητα και η αγρανάπαυση!

Ο ανταγωνισμός, η τοξικότητα και η αγρανάπαυση!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Khaleesi Blogposts

Driver of the Day for the Canadian GP

Driver of the Day for the Canadian GP

F1aXion Fantasy League - Round 12 Singapore

F1aXion Fantasy League - Round 12 Singapore

F1aXion Fantasy League - Round 10 Belgium

F1aXion Fantasy League - Round 10 Belgium

Μοιράστηκε η πρώτη δόση από Ματάκια και Χάντρες στους οδηγούς της F1axion

Μοιράστηκε η πρώτη δόση από Ματάκια και Χάντρες στους οδηγούς της F1axion

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ

Round 10 | Belgium 2022

Round 10 | Belgium 2022

Round 9 | Hungary 2022

Round 9 | Hungary 2022

Round 8 | Germany 2022

Round 8 | Germany 2022

Round 7 | Britain 2022

Round 7 | Britain 2022